Ditt digitala engagemang – vårt skifte!
Resultat marknadsundersökning digitala plattformar:
- Nyhetsbrev/mejl, Facebook och LinkedIn når flest personer
- Intressant, lärorikt och lättförstått toppar listan över vad som är viktigast för läsare
- Kategorin intressant placeras högt upp på samtliga plattformar
- Läsa, lyssna och en kombination av dessa toppar listan över bästa inlärningssätt
- 89% svarade att de var aktiva i sociala medier
- För att vilja ta del av DC:s delade information var det viktigt att:
77 % = Den ger Inspiration & är tankeväckande
58 % = Ger konkreta råd hur man ska göra
46 % = Går snabbt att ta del av, ej är tidskrävande - 73% av svarspersonerna har deltagit i något av Dale Carnegies program eller kurser, där majoriteten deltagit i Kommunikation och ledarskap
- 25% rekommenderar till sin omgivning att ta del av Dale Carnegies värdeerbjudande
Din feedback bidrog till följande insikter:
1. Vi behöver öka aktiviteten på sociala medier.
2. Fler konkreta tips önskas, för både chefer och icke-chefer (olika intresseområden beroende på person).
3. Mer inspirerande nytänkande.
Ett stort och ödmjukt TACK till dig som svarade på vår enkät, för din tid och dina värdefulla insikter!