Synka perspektiven: Skapa samsyn på alla nivåer i organisationen

Benefit of this White Paper
Hur medarbetare upplever sin arbetsplats kan skilja sig avsevärt beroende på deras position inom organisationen. När dessa skillnader blir påtagliga kan det leda till minskat engagemang och ökad personalomsättning.
What You'll Learn
Förstå hur olika roller kan ge upphov till flera kulturer inom samma organisation och orsaker till att seniora ledare, mellanchefer och enskilda medarbetare rapporterar helt olika erfarenheter. Upptäck fokusområden som kan hjälpa er att minska dessa upplevda skillnader.Why You Need It
Dale Carnegie har genomfört en global studie för att identifiera de områden där organisationer kan göra verklig skillnad genom att hantera uppfattningsklyftor. Skapa en mer samstämmig organisation för att bättre möta nya utmaningar, överträffa konkurrenter och ge kunder en ännu bättre upplevelse.What You'll Do With It
Dra nytta av forskningsresultaten för att reflektera övar er egen organisation, identifiera var uppfattningarna skiljer sig och förstå vilka faktorer som påverkar engagemang och personalomsättning.
Boka möte
Kontakta oss för ett coachande samtal om utvecklingsmöjligheter för ert företag. Det går också bra att mejla oss på info@dalecarnegie.se.