Tips för att skapa en förstklassig kundservice

Det här får du med dig från vårt häfte

Dale Carnegie har skrivit en av de mest inflytelserika affärsböckerna - Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning. Lär dig hur du kan tillämpa principerna från boken i samband med kundservice och börja leverera kundservice i världsklass. Vi garanterar att du kommer att ta din kundtjänst - och din personliga och företagets framgång - till en ny nivå. 

Insikter du får

Förstklassig kundservice börjar med professionella personliga relationer. Du får tips på nio sätt att stärka kundrelationer och hur du bemöter kunder på ett effektivt sätt i telefonsamtal.

Varför dessa insikter är viktiga

Jobbar du med kundservice i ditt företag får du säkert höra samma typ av klagomål, därför kan det vara en utmaning att ge varje kund din fulla uppmärksamhet. Men om du verkligen lyssnar och ger varje kund en möjlighet att ventilera en del av sin frustration, kommer din kund att uppskatta uppmärksamheten den får.

Hur du kan använda dina insikter

Ibland är det bra att påminna sig om vilka stora vinster man kan göra om man lägger ner tid på att hålla kontakten med sina kunder. Uppföljningar är ett tillfälle att på ett positivt sätt forma kundens uppfattning om en organisation. Samtidigt lägger man grunden för framtida affärsrelationer.

Ladda ner Tips för att skapa en förstklassig kundservice här

Fyll i nedanstående uppgifter

      Boka möte

      Kontakta oss för ett coachande samtal om utvecklingsmöjligheter för ert företag. Det går också bra att mejla oss på info@dalecarnegie.se.

      Logo

        Genom att skicka in ditt formulär godkänner du vår policy för hantering av dina personuppgifter. Läs mer om vår policy här.